Huurrecht

Het huurrecht is heel erg breed en omvat onder meer de huur en verhuur van woonruimten, kantoorruimten en/of bedrijfsruimten (zoals winkels of horecagelegenheden). Voor iedere vorm van huur gelden andere regels.
Partijen zijn bij het sluiten van een huurovereenkomst niet altijd op de hoogte van de huurwetgeving, waardoor afspraken worden gemaakt die juridisch niet mogelijk zijn. Daarbij komt dat de regelgeving voor woonruimte, kantoorruimte en bedrijfsruimte onderling sterk verschillen en er vaak standaard modellen van het internet gebruikt zijn. Hierdoor kunnen huurders en verhuurders in hele lastige situaties terecht komen.

Neem contact met ons op

Wilt u een pand gaan huren of verhuren of juist een huurcontract beëindigen? Laat u vooraf deskundig informeren over de juridische aspecten van huurovereenkomsten en/of achteraf bijstaan door een van onze advocaten bij uw huurgeschil. U maakt snel en eenvoudig een afspraak met ons door ons te bellen op 0226 - 748048, te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of ons contactformulier in te vullen.

Arbeidsvoorwaarden APK

Is uw huidige arbeidsovereenkomst wel goed opgesteld? Heeft u twijfels over de (rechts)geldigheid van bepaalde voorwaarden? Met de ArbeidsvoorwaardenAPK houden wij tegen een gereduceerd tarief ad € 150,-- excl. BTW uw arbeidsovereenkomst tegen het licht en analyseren wij de punten die verbeterd kunnen worden. Vraag naar de voorwaarden.

AlimentatieAPK

Betaalt u niet te veel? Ontvangt u niet te weinig? Laat uw eerder vastgestelde alimentatie tegen een gereduceerd tarief ad € 150,-- excl. BTW het licht houden.

Vraag naar de voorwaarden